4 Şubat 2015 Çarşamba

Çikolatalı toplar

Kızımın sevdiği atıstırmalık çikolatalı topların tarifi :)

Malzemeler
* 1 paket petibör bisküvi
* 1 paket sütlü çikolata
* 2 yemek kaşığı margarin 
* 1 çay bardağı sıvı yağ
* 1 su bardağı pudra şekeri

Üstüne 
* 1 çay bardağı hindistan cevizi ve 1 çay bardağı renkli süsler

Yapılışı
Bisküvileri mutfak robotundan geçirip un 
haline getirin.Çikolatayı kısık ateşte eritin.Malzemeleri yoğurma kabına alın,özleşene kadar yoğurun.Hamur ele yapışmayacak sert kıvama gelince.Hamurdan parçalar koparıp dilediğiniz gibi şekiller verin.Ben şekil verdikten sonra pipet ve kürdana batırdım.Daha sonra çikolatalı toplarını hindistan cevizi dökülmüş tepsinin içine buladım bir kısmını da renkli süslere buladım.Buzdolabında bir saat bekletip servis yaptım.


Afiyet olsun..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder