23 Mart 2014 Pazar

''Arya 1 yaşında''



Geçen sene bu gün geceyi nasıl sabah etmiştik babanla bi bilsen.Heycanlıydım korkuyordum başıma ne gelceğini bilmiyordum kaçıcak bişeyin olmadığının da farkındaydım.Sana dokunmayı seni koklamayı öyle hayal ediyordum ki çoğu zaman rüyalarım da bu duyguları yaşıyodum o zaman daha çabuk geçsin istiyodum.Doğum anın unutamadığım en özel an senin doğduğun an da ki ağlayışınla benim hıçkırıklara boğulmam.Sonra yanıma sarıp getirdiklerinde o cennet kokunu içime çekerek kendime gelmem.Sen bugün bir yaşındasın zaman hızla akıp geçiyor.İyiki doğdun dünyam seni çok seviyorum..
25.03.2014
Eşim,annem,kızkardeşim ve kuzenim 
Kızkardeşim,kuzenim ve arkadaşlarım
GözdEvent'in hazırladığı Arya 1 yaşında Doğum Günü Hatırası, Yaşasın 1 yaşındayım kartonu,peçete süsü ve kürdanlı foto.Benim kızım için hazırladığım hediye kavanozlar :) 
 Hazırladığım pasta, kurabiyeler ve taze mis kokulu çiçeklerimiz :)
Annem ve kızkardeşim :)

Parti konusunda kendimizi baya geliştirdik.Fotoğraflarda gördüğünüz gibi :)

Sizde böyle bir parti isterseniz böyle cici bir parti hazırlıyabiliriz.

Mail adreslerimiz: deryaaa04@hotmail.com
gozdeeyazici@hotmail.com

Facebook'ta
Derya Serin Genç
Gözde Yazıcı

Instagram'da
Derya Genç
Gödevent

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder